امام خمینی

امام خمینی
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان امام خمینی و آدرس emamkhomeini.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





علوی زاده با بیان اینکه آندرفین‌ها مواد شبه مورفین طبیعی هستند که در مغز تولید می‌شوند، گفت: این مواد نقش مهمی در کنترل رفتارهای هیجانی نظیر حالت‌های مربوط به درد، تنش و اضطراب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بر اساس تحقیقات روانشناسان کارگاه‌های خنده درمانی در سراسر جهان موجب افزایش سلامتی و طول عمر می‌شود، گفت: خندیدن یکی از بهترین داروها در کنترل درد است.

علوی زاده از هیپنوتیزم به عنوان یکی از روش‌های کنترل درد یاد کرد و افزود: شواهد نشان می‌دهد که هیپنوتیزم در انواع خاصی از دردها مانند سردرد، درد سرطان و دردهای عضلات موثر است.

وی با تاکید بر اینکه تصورات منفی در خصوص درد، توجه فرد را به جنبه‌های ناخوشایند متمرکز می‌کند، گفت: این عکس العمل باعث می‌شود درد شدیدتر احساس شود.

این روانشناس در پایان با بیان اینکه تفکر و تمرکز ارتباط زیادی با ادراک و احساس دارد، گفت: تصورات مثبت و امید بخش در بیماران کمک زیادی به مقابله با درد می‌کند و در این حالت وی می‌تواند اختلال ناشی از آن را به حداقل برساند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 18 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 2:57 بعد از ظهر ] [ حمید رضا مهرآبادی ]

.: طراح قالب تاشهدا باشهدا :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات وب


آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 17
بازدید کل : 1726
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



nginx